czwartek, 24 stycznia 2013

Walka z nudą: Smaki świata

Wciąż mam ferie, a w ramach walki z nudą postanowiłam spróbować potraw z różnych stron świata. Na pierwszy ogień poszła kuchnia wietnamska, w restauracji Hoang-Hai w Krakowie. Knajpka zaprasza wielkim szyldem i kuszącymi zapachami. Wystrój nie powala na kolana, jednak tworzy charakterystyczną, orientalną atmosferę i nie wpływa negatywnie na odbiór dań. W środku siedziało sporo gości i wciąż dochodziły nowe grupki znajomych. Na przystawkę zamówiłam sajgonki z mięsem wieprzowym i krabem, moja przyjaciółka tylko z mięsem wieprzowym. Jedna porcja to 3 sajgonki plus sałatka, taka ilość zupełnie wystarcza, ponieważ są dość zapychające. Moim daniem głównym był kurczak w sosie słodko-kwaśnym, natomiast moja towarzyszka zamówiła kurczaka w cieście kokosowym, do tego standardowy i wliczony w cenę ryż z sałatką. Był to mój pierwszy kontakt z kuchnią wietnamską i jestem jak najbardziej zadowolona - smak niespotykany, spore porcje, miła obsługa i napój z liczi. Czegóż chcieć więcej? ;)



5 komentarzy:

  1. Uwielbiam próbować kuchnię różnych krajów czy kultur.

    pozdrawiam :)

    mazidla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznając różne kuchnie można "zwiedzić" cały świat ;D

      Usuń
  2. Wygląda niesamowicie ♥ Mniam *.*

    Obserwuje ;)
    _______________________
    Agnes-intuicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa.. jak by się dało to bym obserwowała :D

      Usuń
    2. Dziękuję i przepraszam za błąd, naprawione ^.^

      Usuń